CLMR
multiyfandom blog. tom h, ben c, ed sheeran, harry styles, doctor who, sherlock, marvel, hannibal, etc.
1 of 232
Honey, you should see me in a crown.

Let’s make Dean in gym shorts the most reblogged picture on Tumblr.

amy-the-boxed-cat:

somethingfangirly:

joanne-the-fallen-angel-of-pizza:

idgit-pies-and-puppydogeyes:

image

“Challenge accepted!” —SPN fandom.

omg this is still going

IT’S A RULE TO REBLOG EVERY TIME IT SHOWS UP ON YOUR DASH.

i’m not even in the supernatural fandom and i’m still going to reblog

lost count of the times i’ve reblogged this

I swear like half of those reblogs is me

…………………..it’s still not fucking broken 

image

LIFE IS THIS POST YEAH

I’M GONNA REBLOG

ALL NIGHT LONG

everytime it appears on my dash there are new comments :D


licensetocannibalize:

beverly katz is that one death you never recover from


starinlokissky:

thereallimegreenandloki:

Adult male of the species.  Observe the strut, the lithe movement of abdominal muscles.  The definition of forearm musculature.  Broadness of shoulder, narrowness of hip.  
Physical perfection. 

…all the hyperventilating and drooling females staring at him with predatory eyes….

ugh yes!

starinlokissky:

thereallimegreenandloki:

Adult male of the species.  Observe the strut, the lithe movement of abdominal muscles.  The definition of forearm musculature.  Broadness of shoulder, narrowness of hip.  

Physical perfection. 

…all the hyperventilating and drooling females staring at him with predatory eyes….

ugh yes!


promo bc im writing a fanfic

sherleg:

  • must be following me
  • maybe check out the lovely virginholmes
  • must reach 50 notes
  • only reblogs pls
  • you’ve got till 7pm BST
  • faves bolded

johnwatsonschafingpenis:

darlingbenny:

shylocks:

shylocks:

You know few things are more beautiful than Sherlock’s face in the pilot when John calls him brilliant on their first crime scene

image

image

(x)

like John’s face in the pilot when he looks at Sherlock deducing on their first crime scene

image

image

(x)

THE PILOT WAS SO GAY I CRY SOMETIMES JUST THINKING ABOUT HOW GAY IT WAS


mirallegrosnico:

'Terrible thing, to have your identity taken from you'

mirallegrosnico:

'Terrible thing, to have your identity taken from you'


tylerselfieface:

callieolliegail:

This is very important.

To all my followers who self harm. Do this, for me please.
It can save you physical pain.

tylerselfieface:

callieolliegail:

This is very important.

To all my followers who self harm. Do this, for me please.

It can save you physical pain.


jaclcfrost:

[jokes about being in love with a character] [is actually serious] [and not joking] [in any way] [at all]


bilboblogger:

221B Baker Street

bilboblogger:

221B Baker Street


thecatblr:

albinokiwi47:

youtubeurl:

icarly-official:

if you use the bible as an excuse towards being anti gay dont forget that:

  • shrimp
  • pork
  • obesity
  • torn clothes (like ripped jeans)
  • wearing clothing made from 2 different fabrics
  • cutting your hair
  • shaving
  • tattoos
  • and working on Sundays

are all listed as abominations in the bible as well

image

image

you also cant touch someone that is menstruating


"Ich bin soo depressiv :(( "

zauberschoenesich:

"Ich bin voll depressiv. ich habe gerade 2 stunden geweint."

"Ich bin so depressiv und niemand bekommt es mit. Nicht mal meine Eltern."

"Mir kann eh keiner mehr helfen…"

"Bor, ich habe den ganzen tag im Bett gelegen und gelacht habe ich auch nicht. Ich glaube ich habe Depressionen!!!!!"

NEIN,…


I can’t believe it’s already 2017 

kriskenshin:

she-wants-the-d-eanwinchester:

infinite-angels:

hinterland-x:

ppessimistin:

sightless-behavior:

floorcatcher:

sightless-behavior:

4lienmatt:

sightless-behavior:

Guys I’m crying omg I was drunk please stop reblogging this

They want it to stop…..we reblog it to the extreme

No no no lol please don’t

Forever reblog until 2017

O my god no

i cant stop laughing 

until 2017

only 3 more years.

we can reblog while we wait for Sherlock series 4.

image


even if you don’t love benedict cumberbatch you love him


YOU’RE JUST GONNA HAVE TO LISTEN (x)